zondag 11 mei 2014

lente lak


heey allenmaal,

 

Vandaag heb   ik en revieuw van 2 nagellakken van catrice

Het zijn 2 lente kleurtjes en heb ze gekocht in de 1+1 actie van kruidvat



Dit zijn ze nu eerst de roze kleur                            

 

57 karl  says très chic

 Het is een beetje pastel roze ik vind het een mooie kleur  voor de lente / zomer .

Dit lakje dekt goed ook al in 1 laagje  , en blijft  lang zitten


 

 

Voordelen

1.       Dekt goed

2.       Blijft lang zitten

3.       Droogt snel

4.       Fijn kwastje

 

Nadelen

1.       Lakt stroperig

 

 

Meer nadelen zijn er niet dus het lakje is best  te doen

56 minter wonderland



                              



Dit is een mooi mintgroen lakje , ik vind ook dit een mooie lente / zomer kleur .

Er staat op dat je base coat  moet gebruiken en dat raad ik ook aan maar je kan dit lakje ook gebruiken zonder base coat maar dan is hij niet zo mooi .

 

Voordelen

 

1.       Dekt goed

2.       Blijft lang zitten

3.       Droogt snel

4.       Fijn kwastje

 

Nadelen

1.       Lakt stroperig

 

Dus eigenlijk is het het zelfde alleen een ander kleurtje

 

 

Ik hoop da jullie hier iets aan hebben

 





Xx michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten