zondag 2 maart 2014

action lipsticks

heey allenmaal,
 
ik wilde laatst eens de action lipsticks proberen dus he een setje gekocht die mij interesand leek
 



hier zaten 2 kleuren in als eerste deze creamy peace
 
 
 
ik vind dit echt een lelijke kleur het is een beetje een oranje bruinen kleur

Ik vind het een beetje op een kleur lijken die je oma zou dragen maar niet voor iemand van een jonge leeftijd 

Hij ruikt wel lekker 

Nu de rode kleur dazzeling red 

Ik vind dit een mooie kleur hij is gewoon mooi rood en brengt mooi gelijkelijk aan 



Hij blijft wel kort zitten zo'n 2 uur en dan gaat hij er af aleen de rand blijft zitten en dat  is minder mooi 


Deze rode kleur is darom ook mijn favoriet 

De lipsticks zijn € 0,89 

En zitten dus in een setje van 2 verpakt 


Ik hoop dat jullie het leuk vonden 

Xx Michelle 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten